دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۴
۰ نفر

شاخص کل بورس تهران در مبادلات روز گذشته ۱۶۲واحد کاهش یافت و به ۵۷هزارو۳۵واحد رسید. در دادو ستد‌های روز گذشته شرکت پالایش نفت اصفهان به‌دلیل نزول ارزش سهامش بیشترین نقش را در نزول شاخص داشت.

در دادو ستد‌های روز گذشته شرکت پالایش نفت اصفهان به‌دلیل نزول ارزش سهامش بیشترین نقش را در نزول شاخص داشت.

افزایش تقاضا برای فروش سهام خودرو‌سازان

دیروز بر میزان تقاضا برای فروش سهام شرکت‌های خودرو ساز اضافه شدو شرکت‌های اصلی این گروه با صف فروش سهامداران مواجه شدند؛ به‌طوری که صف فروش سهام سایپا باثبت 506تقاضا به 20میلیون و 174هزار سهم وصف فروش سهام ایران‌خودرو با ثبت 300تقاضا به 15میلیون و 321هزار سهم رسید. گروه بهمن و زامیاد هم به‌ترتیب با صف فروشی حدود 12.3و 14.2میلیون سهم روبه‌رو بودند. دیروز همچنین صف فروش سهام پارس خودرو با ثبت 195تقاضا به 10میلیون سهم رسید.

فروش 1900 تن قیر در رینگ صادراتی

دیروز 1900 تن قیر در رینگ صادراتی بورس کالا فروخته شد. در مبادلات روز گذشته و در رینگ صادراتی بورس کالا شرکت‌های پویندگان فن و تجارت بین‌الملل، بام گام عایق ارومیه و نگین گام پارس، موفق به فروش انواع قیر در بورس کالا شدند. شرکت پویندگان فن و تجارت بین‌الملل 1000تن و شرکت بام گام عایق ارومیه 600 تن قیر را به ترتیب به قیمت های 517 و 539 دلار در هرتن به صورت نقد فروختند. شرکت نگین گام پارس هم 300 تن قیر را در 2محموله به قیمت 560 دلار در هر تن مورد مبادله قرار داد. دیروز همچنین در تالار فراورده های نفت و پتروشیمی محصولاتی از قبیل وکیوم باتوم، پی‌وی‌سی و پلی‌استایرن فروخته شد.

کد خبر 230438
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز